Abercrombie & Fitch webshop,

Dit moet wel de lacher van de maand zijn. Abercrombie & Fitch, dat label wat graag RRL had willen zijn maar het niet is, dat enkel in de States verkrijgbaar is en dat iedere trans-Atlantisch reizende Hollander koopt samen met zijn ILoveNY shirtje, dat label is sinds heden voor iedereen wereldwijd via de webshop te bestellen. Je hoeft dus niet meer 45 minuten in een rij op 5th Avenue te staan tussen de rest van de toeristen om een shirtje op de kop te tikken.

Nu heb ik persoonlijk niet bijster veel met het label en is het enige echt leuke aan het label een bezoek aan een fysieke shop. Natuurlijk is het te donker, stinkt het naar de parfum en staat de muziek te hard, maar de verkoopsters zien er allemaal stuk voor stuk goed uit. En je kan prima met je vriendin naar binnen, want ook voor de dames hebben ze een sprekend verkoopconcept neergezet.

En dan is daar ineens de webshop. Zonder de magie van de fysieke winkels is er dus geen ruk aan het hele label. Ik twijfel dan ook of dit een succesnummer gaat worden, want los van het gebrek aan beleving, zijn de verkoopprijzen ook een belediging voor iedere Europeaan. Hoe halen ze het in hun hoofd om voor simpele knitwear die maximaal 150 dollar kost in hun fysieke shop, aan ons het bedrag van 300 euro te vragen? Voor 2 van die truitjes heb ik een ticket naar NY, ga ik daar wel naar de echte RRL en koop ik me daar helemaal failliet.

Kijk en schrik zelf in de Abercrombie&Fitch webshop.

 

Tags from the story
,

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

" />