De Style Syndicate beleving,

Hollands Glorie is vanaf vandaag weer een merk rijker. Misschien wel een hele belevenis rijker, want de heren achter Style Syndicate gaan voor het gehele plaatje. Van origine zijn zij al een tijd lang bezig om op een geheel nieuwe manier de agentschap van de betere en dopere merken voor Nederland te verzorgen. Met Bailey zorgen zij ervoor dat steeds meer en meer mensen met een hoed over straat lopen, en in deze koude periode natuurlijk met de juiste caps en mutsen. Maar ook merken als Lavenham, DRMTM, en Money Clothing behoren tot het groeiende aanbod. Houd er rekening mee dat je snel iets via Style Syndicate draagt.

Maar een belevenis dus, want Style Syndicate organiseert ook maandelijks de gekkere feesten, met een eigen DJ aan boord, in Rotterdam. Het paradepaardje is dan toch wel deze snapback, of moeten we zeggen snapbacks, want met twee kleurstellingen is dit hun allereerste product onder eigen label. De werkgelegenheid in Los Angeles werd afgelopen maanden flink opgeschroefd want deze uit honderd procent katoen bestaande caps zijn ook honderd procent USA made, wat direct terug te zien is het de afwerking en het gebruikte materiaal. De embroidery ligt er strak en zeer dik op, wat deze snapback voldoende leven geeft. Geen merknaam of sierlijke letters; slechts en alleen het logo siert de voorkant. Smeu├»g detail is de krachtige term; Kapnobatai op de zijkant, wat niet minder betekent dan ‘those who walk on clouds’. Style Syndicate neemt je mee naar hogere sferen, en dit is slechts het begin.

Zowel de wit-rode variant, als de zwart-grijze variant is vanaf deze week verkrijgbaar via de webshop, maar voorlopig wel gelimiteerd tot 50 stuks per kleurstelling.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.