Modefabriek 2012 deel II,

Hoewel ik de zondag heb moeten missen, kreeg ik maandag de uitgewezen kans om de sfeer van de Modefabriek te proeven. En om eerlijk te zijn; ik kwam tijd tekort. Niet veel verder gekomen dan de Blueprint-afdeling, waar Gino al eerder over verteld. Gelukkig heeft hij wel meer kunnen zien, dat lees je allemaal hier terug.

De Blueprint dus, waar het blauw genoeg zag om denimheads een warm gevoel te geven; Tenues de Nimes was aanwezig, net als het befaamde Lois, die met de nieuwe campagne ‘Bullshit’ een comeback maken; houd ze in de gaten!

Enkele brands en shops die tijdens de HNTK One Day Shop in het Trouw gebouw exposeerden, hadden de kracht gebundeld en samen één stand gecreëerd. Pal daarachter stond James Veenhoff, met z’n nieuwe project House of Denim. In samenwerking met het ROC van Amsterdam start in september 2012 namelijk een officiele opleiding tot Denim Developer, maar daarover later meer.

Merken van Nederlandse bodem, en dus Hollands Glorie, om in de gaten te houden zijn onder andere The Boyscouts, Miscellaneous-store.com, en We Love Ties.
Maar ook Barbour, Spiewak en Pendleton toonden de complete collectie; een betere samensmelting bestaat er niet.
Ik hoop ze allen weer te zien tijdens de zomereditie, en anders gewoon weer in de winter!

Foto’s door Nether-Better / Chris Dijksterhuis

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.